Garanciális feltételek

2021. 01. 30, Szombat

Üzletünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy kizárólag magas színvonalú, első osztályú termékeket forgalmazzon. Ennek ellenére sajnos előfordulhat, hogy egy-egy termékről használat közben kiderül, hogy gyári-, vagy anyaghibás.

Ezekre a meghibásodásokra legtöbb termékünk esetében 12 hónap garanciát vállalunk. A garanciavállalás – a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet értelmében - nem terjed ki azokra a termékekre, melyek bruttó vételára kisebb 10.000,- Ft-nál.

2021 január 1-től speciális szabályok vonatkoznak a jótállásra. A termék árától függően sávos 1, 2 illetve 3 év a jótállási idő.

Garancia érvényesítése:

Amennyiben a meghibásodott terméket személyesen vásárolta üzletünkben, a garancia a vásárlást igazoló blokkal, számlával, vagy annak másolatával érvényesíthető személyesen, üzletünk nyitvatartási ideje alatt.

A hibás terméket a helyszínen megvizsgáljuk és megállapítjuk a hiba jellegét. Amennyiben a hiba javíttatható akkor a terméket a lehető legrövidebb időn belül, szakszervízben, saját költségünkre megjavíttatjuk.

Ha a hiba nem javíttatható, a terméket kicseréljük, amennyiben készletünkből elérhető. Kérdéses, illetve vitás esetben fenntartjuk a jogot arra, hogy - a vonatkozó jogszabályokkal összhangban - a hibásnak vélt terméket megvizsgáljuk és a cseréről 15 napon belül döntsünk.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Amennyiben a terméket Interneten keresztül vásárolta, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, hogy DPD-futárt tudjunk küldeni a csomagért. A garancia érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges. Kivételes esetben a megrendelés és a szállítás pontos időpontja - ami alapján be tudjuk azonosítani a terméket - is elégséges.

Amennyiben a termék nem hibás, de a mérete nem megfelelő, üzletünkben lehetőséget biztosítunk a megfelelő termék kiválasztására, a rendelt termék árának megfelelő összegben. Természetesen a cseregaranciához is szükség van a számlára, vagy kivételes esetben a megrendelés és a szállítás időpontjára.

Termék csoportok:

Sílécek, snowboardok, kerékpárok: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, szállításból és szervízelésből adódó hibákat nem. Amennyiben a helytelen használatból adódó hiba lép fel, úgy véleményt adunk a termék javíthatóságára, majd árajánlatot készítünk a javításra, amely költség a Vevőt terheli. Kerékpároknál a vázakra adott garancia idő gyártótól függ, 3-6 év között változik. Az összes kopóalkatrészre 3 hónap garancia van, kivéve ha keveset használták. (teleszkóp, hajtás, fékek, gumik)

Sí és snowboard, kerékpáros cipők: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, szállításból és szervízelésből adódó hibákat nem. Csak tartozékokkal együtt, hiánytalanul, eredeti dobozban visszahozott terméket fogadunk be garanciális ügyintézésre. Amennyiben csatok, fűzők, patentok sérülnek, azokat díj ellenében tudjuk javíttatni/pótolni.

Sí és snowboard kötések: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, szállításból és szervízelésből adódó hibákat nem.

Sí és snowboard, kerékpáros ruházat és kiegészítők: garanciálisan csak a gyártási és anyaghibára vonatkozó problémákat tudjuk elfogadni, a helytelen használatból, mosásból és viselésből adódó hibákat nem.

Akciós termékek

Akciós termékeinkre 3 hónap garanciát vállalunk.

Cseregarancia gyerek sífelszerelésekre:

A K2 Sí&Snowboard Központban újonnan vásárolt gyerek síléceket (130 cm hosszig) és sícipőket (245 mp-ig) az eladást követő első évben az eredeti ár 50%-áért – vagy az eladást követő második évben a termék(ek) eredeti árának 40%-áért - visszavesszük, új termék vásárlása esetén (beszámítjuk az új termék árába).

Ettől eltérő lehet az érték-beszámítás amennyiben a felszerelés túlzottan használt, koszos illetve szervízelendő.